Zaterdag 19 Mei 2012 08:12:59 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
Geavanceerd zoeken
* *

sitemap

Link Partners

MEDEDELING VAN HET HUIS!

Heb je zelf een site en wil je hier ook een link hebben?
Mail dan naar:
webmaster(@)muziek4um (.)nl
We vragen er wel een link voor terug.
Mocht je reeds naar ons linken vanaf jouw site terwijl wij niet terug linken? Laat het ons dan ook weten, dan passen we dat snel aan. webmaster(@)muziek4um (.)nl

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Verbal Kint  (gelezen 2152 keer)
Ken Numnie
Die hard!

VERBAL KINT

« Gepost op: Woensdag 21 Mei 2003 23:19:17 »

Tracks van Verbal Kint kun je hier vinden:

Floating on a bossa

( link aangepast voor admin

Alle reacties zijn welkom, ook als je het niks vindt :-)

THNX!

DKN
Ben de kwaaiste niet he!
Forumfreak

Helemaal zelf geupload!

« Antwoord #1 Gepost op: Woensdag 21 Mei 2003 23:51:26 »

Prachtig stukje chillin stuff hier. Ik wilde net de pc uit zetten maar ben blij dat ik nog even heb geluisterd. Mooie tonen, goede mix, lekkere latin rimshot, heel lekker gewoon.

Zed
( van groov'ed bij www.homerecords.nl)

Niets mis met deze site! ---> www.slayer.net <---
webrider
Huh Huh...
webmaster
Forumfreak

Hehe...

« Antwoord #2 Gepost op: Vrijdag 23 Mei 2003 14:26:26 »

Hele mooie composities! Vooral die Bossa. De andere zijn ook mooi maar dit is toch wel een uitblinker. Misschien ook door mijn persoonlijke smaak.

Ik maak ook samen met een vriend dit soort chillin stuff de laatste tijd met vaak ook een flinke knipoog naar Latin. Staat echter nergens online nog. Maar ik programmeer dan de drums en al het andere wordt live ingespeeld (wel met synths). Luister naar JazzIntheDrums van groov_ed, daar doe ik spaanse guitaar.

Slaan jullie de drums werkelijk zelf in? En daarna loops van maken of gewoon recht voor zijn raap? KLinkt allemaal erg goed! Ook die sounds.
Eduardo
Ken Numnie
Die hard!

VERBAL KINT

« Antwoord #3 Gepost op: Vrijdag 23 Mei 2003 19:06:33 »

He luisteraars!

bedankt voor de reacties!
Om even wat uit te leggen over de ritmes en andere samples:
Alles staat en valt natuurlijk met een lekkere groove en de beste manier om de beat daarvoor te maken is eigenlijk heel simpel maar tijdrovend. We gebruiken complete loops van live gespeelde drums, vervolgens maken we daar rex files van zodat je ze in Reason binnen kunt halen. Als je dan een keyboard/midi-controler gebruikt en je kan ook nog een beetje drummen, speel je de hele boel gewoon opnieuw in. De truc van een live klinkende drum zit hem namelijk in het geluid van de samples. Verder proberen we zoveel mogelijk orginele geluiden te gebruiken uit ouwe latinplaten of samplebanks/refills. De meeste tijd ben ik meestal kwijt aan het zoeken naar de juiste samples voor de juiste sfeer en het inspelen.
De foto van de hoes is tijdelijk maar die is genomen in de Wijnhaven in Rotterdam.

Ken Numnie
Die hard!

VERBAL KINT

« Antwoord #4 Gepost op: Zaterdag 24 Mei 2003 12:36:37 »

HAHAHAHA

thnx voor de coomplimenten!
Maar sample cd's maken? Ik ben ontwerper van beroep dus ik hoop niet dat het zover komt Smiley
Wat ik wel doe is m'n eigen refills maken voor reason, vooral van akai cd's want die zijn makkelijk te rippen.

Ken Numnie
Die hard!

VERBAL KINT

« Antwoord #5 Gepost op: Zaterdag 24 Mei 2003 14:46:45 »

Ik heb trouwens helemaal geen problemen meer met inloggen, gaat perfect nu!

Rozegeur
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: Zaterdag 24 Mei 2003 15:06:32 »

floating on a bossa trip

zeer mooi

en idd., ge hebt goede samplessssssss voor Reason
goede geluidskw
welke soundcard heb je?
Ken Numnie
Die hard!

VERBAL KINT

« Antwoord #7 Gepost op: Zaterdag 24 Mei 2003 15:15:16 »

hey thnx!

ik werk zelf op een mac met standaard geluidskaart en Dennis M waar ik samen mee werk werkt op een pc en wat voor kaart hij heeft weet ik niet eerlijk gezegd. Binnenkort duiken we de studio in om alles af te mixen dus hopen dat het nog een paar stapjes vooruit gaat Smiley

Ken Numnie
Die hard!

VERBAL KINT

« Antwoord #8 Gepost op: Zaterdag 24 Mei 2003 17:30:14 »

hahahaha

dat hebbie mooi mis!

dennis m
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: Zaterdag 24 Mei 2003 21:33:29 »

Jongens allemaal bedankt voor de leuke reacties. De kwaliteit op Garageband is helaas niet echt toppie, maar dan heb je een idee waar we ongeveer mee bezig zijn. Rogier en ik zijn al lang muzikanten dus een hoop dingen zijn niet alleen maar samples, ik heb een studio waar we de dingen live opnemen en vervolgens weer bewerken. Ons streven is een album te maken en dat uit te brengen (er zijn al nieuwsgierige labels) helaas kunnen we niet full-time hieraan werken want we allebei een drukke baan en ik ben ook met andere projecten bezig waar al platen van uit zijn en waar dus weer nieuwe tracks voor gemaakt moeten worden.
Tranceman
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: Zaterdag 24 Mei 2003 21:38:11 »

Wie ben jij bij garageband.com. Dan kan ik kijke wat voor muziek je maakt en dan zet ik de review hier op.

Tranceman
Ken Numnie
Die hard!

VERBAL KINT

« Antwoord #11 Gepost op: Zondag 25 Mei 2003 12:55:06 »

Ik zal f antwoord geven voor Dennis: Hij is het andere lid van Verbal Kint. Zie mijn link onderaan dit bericht voor de tracks.

Ken Numnie
Die hard!

VERBAL KINT

« Antwoord #12 Gepost op: Dinsdag 27 Mei 2003 07:52:42 »

Is het mogelijk om een poll op een van deze tracks te zetten?

lijkt me wel leuk om een algemene reactie te zien Smiley

auxillary
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: Dinsdag 27 Mei 2003 10:47:06 »

Delicious!

Ben nog maar enkele minuten in de track en kan NU al zeggen dat dit errug geslaagd is. Heerlijke chrystal cleare mix. Super gebalanceerde sounds. Perfecte combinaties. Hier kan ik nog wat van leren! Wat ik helemaal te gek vind zijn die strings die er middenin erin komen. Heerlijk jongens!

Eric
Cosmic Dragon
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: Dinsdag 27 Mei 2003 17:12:17 »

Ja man echt een lekker plaatje ben het helemaal met auxillary eens. ik had al eerder wat van jullie gehoord op GB volgens mij.
echt lekker.

Greetz Robert
Ken Numnie
Die hard!

VERBAL KINT

« Antwoord #15 Gepost op: Donderdag 29 Mei 2003 02:44:38 »

NIEUWS:

Kreeg vandaag een bericht van een band op Garageband.com of we voor hun een remix willen doen. Ze staan onder contract bij BMI en brengen in juli hun cd uit en later dit jaar moet daar een remix cd van komen. We mogen zelf kiezen welke track(s) we willen doen

Cheesy

Tranceman
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: Donderdag 29 Mei 2003 09:37:34 »

Gaaf dat moet je echt doen!!!!
Cosmic Dragon
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: Donderdag 29 Mei 2003 11:05:13 »

Zeker doen man!
Beterz

Greetz Robert
auxillary
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: Donderdag 29 Mei 2003 11:09:29 »

NIEUWS:

Kreeg vandaag een bericht van een band op Garageband.com of we voor hun een remix willen doen.

Kijk daat zijn nog eens leuke nieuwtjes! Cool guys!

Eric
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Ga naar:  

Jouw Info:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Zaterdag 19 Mei 2012 08:12:59

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Forum Looks

Muziek Kalender

Eerste pinksterdag, Tweede pinksterdag, D-Day, Vaderdag

WebRadio

[director] Diverse webradio stations voor onder het forummen, op je werk, gewoon thuis, onder het poetsen, etc... Alle stijlen door elkaar (nog). Speelt af in Winamp, windows media player of elke andere speler die .pls streams ondersteund.

-AcidJazz from Radiorewers.pl
-Techno from Technobase.fm/
-HOT 108 Jamz from hot108.com
-The Eagle from 181.FM
-DnB Radio from DnBRadio.com
-WEFUNK from WEFUNK.com
-Digitally Import DnB from DI.fm
- Idobi Radio from Idobi.com
- Groove Salad from SomaFM.com
- Livesets Radio from LiveSets.com
- Radio Seven from RadioSeven.se
- Fusion Radio from FusionChicago.com
- Irish Folk from Liveireland.com

Mocht je tips hebben over andere radio stations of niet werkende stations tegenkomen laat het ons dan even weten middels een berichtje in het webradio station topic van dit forum.

Meer WebRadio stations voor Winamp vind je o.a. via Shoutcast.com
Je hebt er Winamp voor nodig en die kun je downloaden door op de Winamp-logo hieronder te klikken.

Black Rain by Crip Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2009, Simple Machines XHTML | CSS

TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb