Zaterdag 19 Mei 2012 08:59:33 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
Geavanceerd zoeken
* *

sitemap

Link Partners

MEDEDELING VAN HET HUIS!

Heb je zelf een site en wil je hier ook een link hebben?
Mail dan naar:
webmaster(@)muziek4um (.)nl
We vragen er wel een link voor terug.
Mocht je reeds naar ons linken vanaf jouw site terwijl wij niet terug linken? Laat het ons dan ook weten, dan passen we dat snel aan. webmaster(@)muziek4um (.)nl

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: a nee weer zo'n rara danwelniet techno track  (gelezen 1485 keer)
LecZ
Gast
« Gepost op: Zaterdag 24 Mei 2003 13:09:00 »

Nou wat vind je er van ?? dansen ofbeuken , beide toegestaan. Commentaar , reacties, opmerkingen altijd welkom!!!Here I Go!!!!!!
Groeten LecZ

BehindYaBack
Ken Numnie
Die hard!

VERBAL KINT

« Antwoord #1 Gepost op: Zaterdag 24 Mei 2003 13:13:31 »

JAAAAAAAA

lekkere strakke beuken plaat. dit is echt van die ouwe bacement trance uit Nighttown! dit moet je snoei en snoeihard draaien maar alleen als je er een liefhebber van bent. Het enige commentaar dat ik heb is dat het ritme wat minder vaak onderbroken mag worden, misschien is dat op te lossen door wat meer drumelementen toe te voegen.

COOLE TRACK!

LecZ
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Maandag 26 Mei 2003 07:46:05 »

ThX Yep alles zelf in gezongen , door een hoofd telefoon welliswaar . verders zijn het een het een stuk of 8 loops uit een elektron machinedrum.Beetje freaken met effecten en tadaa!! Groeten LecZ
LecZ
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Maandag 26 Mei 2003 15:25:25 »

Grin   Dank U ik vind het al een heel compliment dat je hem vaker dan 1 maal beluisterd ! goed bezig!  Wat vind je van m'n andere track?  ach gewoon nog een keertje luisteren Lol!

groeten LecZ

LecZified
Jeffry
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: Dinsdag 27 Mei 2003 21:32:49 »

Erug goed mag ik wel zeggen. Dus alleen een electron gebruikt en meer niet?

Sampler waarschijnlijk maar wat nog meer?
Rozegeur
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: Woensdag 28 Mei 2003 00:58:21 »

fuck what een trage connectie ....... aaaaah
where is my patience?  Huh
Rozegeur
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: Woensdag 28 Mei 2003 01:06:18 »

deze plaat beukt toch wel niet ... daarvoor is ze zeker niet hard genoeg (i.e. in harde techno wordt een galmende beat met lage ondertonen gecombineerd, wat het zwaar en hard maakt)
(luister eens naar sven wittekind of zo ...)

ik mis een stevige bassline die het geheel voort moet stuwen
Ik heb ook het gevoel dat het lied niet echt weet waar het naartoe wil ... sommige loopsounds passen er niet bij (happier <-> dark)
m.a.w. aan de opbouw is werk en aan het thema: mijn mening is dat elke sound die iets te happy neigt te zijn eruit moet en vervangen moet worden door iets donkers ...
dan nog een typisch techno bassline
LecZ
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: Woensdag 28 Mei 2003 09:47:39 »

Jep alle loops uit een elektron ,effecten : delay , distortion ,gitaar warp, en verb , wat compressie (L2 metname) . speciaal voor meneer rozegeur :

DaDoctor    Saai he die techno.......
oRGaNic DrEaMs
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: Woensdag 28 Mei 2003 17:13:29 »

Klinkt wel lekker, ik mis alleen net iets meer lage tonen. Misschien moet je de lage tonen iets meer naar boven halen, voor de rest lekker weird, vette geluiden..

good work  Grin
LecZ
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: Vrijdag 13 Juni 2003 12:13:29 »

Erug goed mag ik wel zeggen. Dus alleen een electron gebruikt en meer niet?
Sampler waarschijnlijk maar wat nog meer?

Dankje nou euh gearrangeerd in jaja ow Reason , alleen gebruik gemaakt van Rex loops (jaja 100% LecZ en Elektron) een samplertje en veel delay, heb het bij een vriend van me laten masteren aangezien ik Lofi speakers als monitoren gebruik (had ik maar mackie 824 'z) Dank je Wessel !
Heb sinds kort een terratec ews 88mt Wow , dat mis ik dus , ben nu bezig een heleboel loops te remaken in betere qwaliteit , en daar zullen wel wat nieuwe, betere songs uit voort vloeien. Groeten
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Ga naar:  

Jouw Info:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Zaterdag 19 Mei 2012 08:59:33

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Forum Looks

Muziek Kalender

Eerste pinksterdag, Tweede pinksterdag, D-Day, Vaderdag

WebRadio

[director] Diverse webradio stations voor onder het forummen, op je werk, gewoon thuis, onder het poetsen, etc... Alle stijlen door elkaar (nog). Speelt af in Winamp, windows media player of elke andere speler die .pls streams ondersteund.

-AcidJazz from Radiorewers.pl
-Techno from Technobase.fm/
-HOT 108 Jamz from hot108.com
-The Eagle from 181.FM
-DnB Radio from DnBRadio.com
-WEFUNK from WEFUNK.com
-Digitally Import DnB from DI.fm
- Idobi Radio from Idobi.com
- Groove Salad from SomaFM.com
- Livesets Radio from LiveSets.com
- Radio Seven from RadioSeven.se
- Fusion Radio from FusionChicago.com
- Irish Folk from Liveireland.com

Mocht je tips hebben over andere radio stations of niet werkende stations tegenkomen laat het ons dan even weten middels een berichtje in het webradio station topic van dit forum.

Meer WebRadio stations voor Winamp vind je o.a. via Shoutcast.com
Je hebt er Winamp voor nodig en die kun je downloaden door op de Winamp-logo hieronder te klikken.

Black Rain by Crip Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2009, Simple Machines XHTML | CSS

TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb