Zaterdag 19 Mei 2012 09:11:10 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
Geavanceerd zoeken
* *

sitemap

Link Partners

MEDEDELING VAN HET HUIS!

Heb je zelf een site en wil je hier ook een link hebben?
Mail dan naar:
webmaster(@)muziek4um (.)nl
We vragen er wel een link voor terug.
Mocht je reeds naar ons linken vanaf jouw site terwijl wij niet terug linken? Laat het ons dan ook weten, dan passen we dat snel aan. webmaster(@)muziek4um (.)nl

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Ibrahim Reevy  (gelezen 925 keer)
Ibrahim Reevy
Gast
« Gepost op: Zaterdag 24 Mei 2003 21:48:31 »

Hallo allemaal,

Ik stel mij hierbij even voor.

Ik speelde vroeger altijd keyboard en sinds 1998 ben ik begonnen met het gebruiken van een Roland Mc303 Groovebox die ik af en toe van een vriend leende. De eerste echte sequencer die ik gebruikte was Music op de playstation. Daarna heb ik verschillende andere gebruikt waaronder Fruityloops en sinds kort gebruik ik Reason 2. Ik heb nummers geproduceerd onder de aliasen: ibi, Briiim Trapal, Deesy F axe en sinds kort onder de alias: Ibrahim Reevy.

Check http://ibrahimreevy.iuma.com waar je mijn nieuwste twee tracks kunt streamen of downloaden.
Tranceman
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: Zaterdag 24 Mei 2003 21:51:46 »

Hmmm je heb veel verschillende dingen gebruikt. Das ech cool. Ik gebruik zelf gewoon Fruity Loops en het werkt goed/
Ibrahim Reevy
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Zondag 25 Mei 2003 18:06:21 »

Hmmm je heb veel verschillende dingen gebruikt. Das ech cool. Ik gebruik zelf gewoon Fruity Loops en het werkt goed/

Ik heb eigenlijk veel meer gebruikt, maar de enige die de moeite waard waren zijn Music, Fruityloops en Reason. Ik heb altijd met veel plezier gewerkt met Fruityloops. Het enige nadeel van Fruityloops vond ik, dat de CPU snel gek werd. Verder had het voor mij alleen maar voordelen. Op sommige vlakken is Fruityloops zelfs beter dan Reason, omdat het bijvoorbeeld gebruiksvriendelijker en logischer inelkaar zit. Vooral als het aankomt op effecten toevoegen enzo. Maar ik gebruik nu Reason en ik ben er wel tevreden over. Reason geeft mij een gevoel van beperking, zodat ik me meer kan concentreren op de muziek zelf i.p.v. de technische kant van het verhaal. Doordat je weinig mogelijkheden hebt ga je de weinige mogelijkheden die je hebt goed benutten en met elkaar combineren. Zo kom je tot hele interessante inzichten en creaties. Dus, als je een programma gebruikt waarvan je heel veel verstand hebt, ga dan niet zomaar overstappen op een geavanceerder programma. Doe dit alleen, als je van plan bent om met het nieuwe programma lang te gaan werken. Als het programma teveel mogelijkheden heeft, dan word je overspoeld met de mogelijkheden en kom je niet verder dan wat gepiel.
Ibrahim Reevy
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Zondag 25 Mei 2003 18:13:56 »

Hi Ibrahim ! Ook welkom op dit forum.

Persoonlijk vind ik synthetic diving je beste track. Doet me een beetje denken aan die Levi's reclame met dat gele beertje die in de auto zit te freaken. Leuke bijzondere track.
Jij houdt wel van tempowisselingen in je nummers he?

In de eerste song "Blunt" hoor ik steeds een valse noot, of heb je dat expres gedaan. Of 1 basnoot is vals of dat orgelsoundje. Volgens mij komt het dat je dat orgeltje steeds laat vertragen.
Verder een goeie track.

Hee man,

Thanks voor je compliment. Ja ik probeer altijd te experimenteren i.p.v. zomaar de nieuwste trends te volgen. Ik heb in het verleden wel aparte dingen gemaakt die nou niet bepaald dansbaar waren. ;-) Ik heb inderdaad een pitch shift achtig gebeuren losgelaten op Blunt waardoor het misschien een raar effect geeft. Ik vond het wel een apart effect sommigen weer niet. Ik voel me vereerd, dat mijn track je doet denken aan dat levi''s spotje. Ik heb bij Synthetic diving expres de track gestart met droge melodietjes enzo om een contrast te maken met freak gebeuren verderop in de track. De ene persoon merkt het op en de ander is daar te kortzichtig voor. Jij bent het eerste type. Nogmaals bedankt voor de reviews en complimenten.

Groet
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Ga naar:  

Jouw Info:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Zaterdag 19 Mei 2012 09:11:10

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Forum Looks

Muziek Kalender

Eerste pinksterdag, Tweede pinksterdag, D-Day, Vaderdag

WebRadio

[director] Diverse webradio stations voor onder het forummen, op je werk, gewoon thuis, onder het poetsen, etc... Alle stijlen door elkaar (nog). Speelt af in Winamp, windows media player of elke andere speler die .pls streams ondersteund.

-AcidJazz from Radiorewers.pl
-Techno from Technobase.fm/
-HOT 108 Jamz from hot108.com
-The Eagle from 181.FM
-DnB Radio from DnBRadio.com
-WEFUNK from WEFUNK.com
-Digitally Import DnB from DI.fm
- Idobi Radio from Idobi.com
- Groove Salad from SomaFM.com
- Livesets Radio from LiveSets.com
- Radio Seven from RadioSeven.se
- Fusion Radio from FusionChicago.com
- Irish Folk from Liveireland.com

Mocht je tips hebben over andere radio stations of niet werkende stations tegenkomen laat het ons dan even weten middels een berichtje in het webradio station topic van dit forum.

Meer WebRadio stations voor Winamp vind je o.a. via Shoutcast.com
Je hebt er Winamp voor nodig en die kun je downloaden door op de Winamp-logo hieronder te klikken.

Black Rain by Crip Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2009, Simple Machines XHTML | CSS

TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb