Dinsdag 22 Mei 2012 01:25:14 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
Geavanceerd zoeken
* *

sitemap

Link Partners

MEDEDELING VAN HET HUIS!

Heb je zelf een site en wil je hier ook een link hebben?
Mail dan naar:
webmaster(@)muziek4um (.)nl
We vragen er wel een link voor terug.
Mocht je reeds naar ons linken vanaf jouw site terwijl wij niet terug linken? Laat het ons dan ook weten, dan passen we dat snel aan. webmaster(@)muziek4um (.)nl

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: puinhoop in Netscape met dit forum  (gelezen 2272 keer)
electrunique
Gast
« Gepost op: Donderdag 29 Mei 2003 20:56:54 »

Het is een puinhoop als ik deze pagina inlaadt. Moet ik zelf een instelling wijzigen of is dit forum niet netschape compatible?

bvd
Thanx

Tranceman
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: Vrijdag 30 Mei 2003 10:16:21 »

hmmm vreemd heb ik nooit gehad
Tranceman
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Zaterdag 31 Mei 2003 14:09:36 »

Netscape is slecht
webrider
Huh Huh...
webmaster
Forumfreak

Hehe...

« Antwoord #3 Gepost op: Dinsdag 03 Juni 2003 14:19:32 »

Ik ga het nakijken Electrunique. FF Netscape installeren.

Zijn er nog anderen die Netscape hebben en geen problemen hebben?

webrider
Huh Huh...
webmaster
Forumfreak

Hehe...

« Antwoord #4 Gepost op: Dinsdag 03 Juni 2003 14:44:52 »

Electrunique.. Bedankt voor de melding. Maar wat is precies het euvel wat bij jou optreed?.

Ik heb net netscape 7.0 geinstalleerd en zie dat het verschill met IE is dat bij netscape de achtergrond wit is. Daardoor zie je de links niet tenzij je eroverheen gaat met je muis.

IK ga er wel naar kijken hoe dat komt.

Eduardo
webrider
Huh Huh...
webmaster
Forumfreak

Hehe...

« Antwoord #5 Gepost op: Dinsdag 03 Juni 2003 15:38:17 »

Het is bekend bij de script schrijvers van dit type forum dat Netscpape problemen geeft maar er is vooralsnog geen oplossing bekend. Men adviseert " een andere browser te nemen" want.... Netscape is slecht !  Grin  Grin  Het ligt dus aan netscape zelf.

Echter...Ik blijf het in de gaten houden en als iemand een tip heeft...GRAAG!!!

Maar mensen...blijf jullie bevindingen insturen want daar worden we alleen maar wijzer van.

Eduardo
electrunique
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: Zondag 08 Juni 2003 16:34:43 »

Waarom is netscape slecht?
Ik gebruik netscape en opera omdat waarom zou ik explorer gebruiken? Alle virussen, trojans, adwares enz.. werken 9 van de tien keer harder op een i-net explorer browser....

Zoals netscape en opera zijn veel meer toegesplitst op de gebruiker! De interface is duidelijk 'zelfs voor een leek' !

Alleen wat af en toe het probleem is dat de libb setag-monopolie positie, waar alle http pagina's wel op geijkt zijn, en wat dus af en toe problemen geeft.

Gebruiken jullie ook allemaal Outlook? Probeer eens 'The Bat'....

webrider
Huh Huh...
webmaster
Forumfreak

Hehe...

« Antwoord #7 Gepost op: Woensdag 25 Juni 2003 10:03:33 »

Citaat
Waarom is netscape slecht?
Ik gebruik netscape en opera omdat waarom zou ik explorer gebruiken? Alle virussen, trojans, adwares enz.. werken 9 van de tien keer harder op een i-net explorer browser....

Zoals netscape en opera zijn veel meer toegesplitst op de gebruiker! De interface is duidelijk 'zelfs voor een leek' !

Alleen wat af en toe het probleem is dat de libb setag-monopolie positie, waar alle http pagina's wel op geijkt zijn, en wat dus af en toe problemen geeft.

Gebruiken jullie ook allemaal Outlook? Probeer eens 'The Bat'....
Heeey Sorry dat ik zo laat pas reageer hoor maar Natuurlijk is Netscape niet slecht. Was een grapje. Alleen nu is het slecht omdat ik of iemand anders het ook niet gefixed krijg.

En over die virussen klopt ook.
Maar qua gebruiksvriendelijkheid... Ik moet toegeven dat in de begin tijd van internet iik zelf ook liefhebber was van Netscape. En heeft tijdje zo aangehouden maar toen ineens HOP!!! Overgestapt naar IE en nooit meer mee opgehouden.
Laatst heb ik weer eens die laatste versie van Netscape geinstalleerd maar dat gaf me een heleboel rare verschijnselen op mijn pc. mMaar vond het ook niet meer zo lekker werken hoor. Wel fijn dat het email en Composer in zich heeft.

Maar wat is de The BAT??
Eduardo
Jeffry
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: Vrijdag 09 Juli 2004 19:19:26 »

The bat is een email programma ik gebruik m ook. Heel goed helemaal met die russische spam plugin. Vangt echt 98% af.
Tevens krijg je je mail niet in html binnen ook wel zo veilig
webrider
Huh Huh...
webmaster
Forumfreak

Hehe...

« Antwoord #9 Gepost op: Zaterdag 10 Juli 2004 19:58:45 »

Ik gebruik Nu Firefox, wat eigenlijk Mozilla is, en mozilla is weer netscape... Maar enniewees....Dat probleem met de Netscape compatibiliteit is al sedert enige tijd opgelost gelukkig Smiley

Dus als het goed is kan iedereen even goed  gebruik van dit forum maken.

Echter, het 'terugkeren naar je zonet geposte bericht" werkt tegenwoordig alleen in Netscape, Mozilla   en aanverwanten en helaas NIET in Internet Explorer en niemand weet waarom. Embarrassed

maar eh.. BAT..? Wat is dat? Andere Browser begrijp ik, maar voor Windows? en is het ook een Netscape-related ding?

bikkel
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: Donderdag 16 September 2004 23:40:30 »

Er is niets mis met je browser, het forum hoort er gewoon zo uit te zien Wink
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Ga naar:  

Jouw Info:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Dinsdag 22 Mei 2012 01:25:14

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Forum Looks

Muziek Kalender

Eerste pinksterdag, Tweede pinksterdag, D-Day, Vaderdag

WebRadio

[director] Diverse webradio stations voor onder het forummen, op je werk, gewoon thuis, onder het poetsen, etc... Alle stijlen door elkaar (nog). Speelt af in Winamp, windows media player of elke andere speler die .pls streams ondersteund.

-AcidJazz from Radiorewers.pl
-Techno from Technobase.fm/
-HOT 108 Jamz from hot108.com
-The Eagle from 181.FM
-DnB Radio from DnBRadio.com
-WEFUNK from WEFUNK.com
-Digitally Import DnB from DI.fm
- Idobi Radio from Idobi.com
- Groove Salad from SomaFM.com
- Livesets Radio from LiveSets.com
- Radio Seven from RadioSeven.se
- Fusion Radio from FusionChicago.com
- Irish Folk from Liveireland.com

Mocht je tips hebben over andere radio stations of niet werkende stations tegenkomen laat het ons dan even weten middels een berichtje in het webradio station topic van dit forum.

Meer WebRadio stations voor Winamp vind je o.a. via Shoutcast.com
Je hebt er Winamp voor nodig en die kun je downloaden door op de Winamp-logo hieronder te klikken.

Black Rain by Crip Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2009, Simple Machines XHTML | CSS

TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb