Dinsdag 22 Mei 2012 19:51:19 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
Geavanceerd zoeken
* *

sitemap

Link Partners

MEDEDELING VAN HET HUIS!

Heb je zelf een site en wil je hier ook een link hebben?
Mail dan naar:
webmaster(@)muziek4um (.)nl
We vragen er wel een link voor terug.
Mocht je reeds naar ons linken vanaf jouw site terwijl wij niet terug linken? Laat het ons dan ook weten, dan passen we dat snel aan. webmaster(@)muziek4um (.)nl

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: achtergrond zangeres aangeboden  (gelezen 851 keer)
Ladysinger_d
Gast
« Gepost op: Donderdag 11 Januari 2007 21:24:53 »

Wazzup people!

Mijn naam is Diana en ik ben op zoek naar iemand die geinteresseerd is in een achtergrondzangeres met een gevoel voor muziek. Ik mag dan weinig ervaring hebben, maar mijn liefde voor muziek is erg groot en zingen kan ik zekerrrr. Ik kom uit een muzikale familie. Ik zie vaak programma's op tv waar amateurs zich aanmelden voor auditie. Men beseft niet dat zingen niet zomaar iets is. Je vertelt een verhaal met emoties dat over moet komen. Echt talent kan ik waarderen. Ik wil graag via deze weg de gelegenheid krijgen om eindelijk echter ervaring op te doen, door klein te beginnen en langzaam omhoog te werken. Muziek is mijn passie en dat wil ik graag overbrengen. Ik ben 29 jaar, wie geeft mij de kans? You won't regret it. Oh ja graag in de omgeving van amsterdam. In het weekend ben ik beschikbaar. Mijn emailadres: dfernald@zonnet.nl. Hope to hear from you soon! Wink
Shannon
Die hard!

eens kijken..

« Antwoord #1 Gepost op: Donderdag 11 Januari 2007 21:43:20 »

Wazzuuppp...

Hé wat goed dat je gewoon zelf het initiatief durft te nemen en dat je dat hier post!! Ik heb altijd al gevonden dat ze in dat soort Idol-achtige programma's eigenlijk gewoon geld verdienen over de rug van al die arme gelukzoekertjes.

Mocht ik iemand tegenkomen die een achtergrondzangeres zoekt dan laat ik het je zeker weten!

Welkom en succes!!!  Okidoki
DKN
Ben de kwaaiste niet he!
Forumfreak

Helemaal zelf geupload!

« Antwoord #2 Gepost op: Dinsdag 06 Februari 2007 22:28:03 »

Kan je alleen achtergrondzang?

Niets mis met deze site! ---> www.slayer.net <---
figidigi
New Member
*

harmony: primary colours are so indeep ...

« Antwoord #3 Gepost op: Woensdag 07 Februari 2007 23:02:52 »

Ik ben op zoek naar een leadzangeres-backings die zin heeft in een eigen cd, lekker poppie/trendy, mooie songs die eventueel in samenspraak gecomponeerd worden. *dit is een unieke aanbieding, ivm een verbouwing. dat betekend een gratis eigen cd!*

Heb je interesse / bezoek dan www.showerzone.nl

yes please ... ?!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Ga naar:  

Jouw Info:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Dinsdag 22 Mei 2012 19:51:19

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Forum Looks

Muziek Kalender

Eerste pinksterdag, Tweede pinksterdag, D-Day, Vaderdag

WebRadio

[director] Diverse webradio stations voor onder het forummen, op je werk, gewoon thuis, onder het poetsen, etc... Alle stijlen door elkaar (nog). Speelt af in Winamp, windows media player of elke andere speler die .pls streams ondersteund.

-AcidJazz from Radiorewers.pl
-Techno from Technobase.fm/
-HOT 108 Jamz from hot108.com
-The Eagle from 181.FM
-DnB Radio from DnBRadio.com
-WEFUNK from WEFUNK.com
-Digitally Import DnB from DI.fm
- Idobi Radio from Idobi.com
- Groove Salad from SomaFM.com
- Livesets Radio from LiveSets.com
- Radio Seven from RadioSeven.se
- Fusion Radio from FusionChicago.com
- Irish Folk from Liveireland.com

Mocht je tips hebben over andere radio stations of niet werkende stations tegenkomen laat het ons dan even weten middels een berichtje in het webradio station topic van dit forum.

Meer WebRadio stations voor Winamp vind je o.a. via Shoutcast.com
Je hebt er Winamp voor nodig en die kun je downloaden door op de Winamp-logo hieronder te klikken.

Black Rain by Crip Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2009, Simple Machines XHTML | CSS

TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb