Dinsdag 22 Mei 2012 21:01:46 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
Geavanceerd zoeken
* *

sitemap

Link Partners

MEDEDELING VAN HET HUIS!

Heb je zelf een site en wil je hier ook een link hebben?
Mail dan naar:
webmaster(@)muziek4um (.)nl
We vragen er wel een link voor terug.
Mocht je reeds naar ons linken vanaf jouw site terwijl wij niet terug linken? Laat het ons dan ook weten, dan passen we dat snel aan. webmaster(@)muziek4um (.)nl

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: OMFG!!! Zeven op tien Nederlanders storen zich aan vloeken  (gelezen 1655 keer)
DKN
Ben de kwaaiste niet he!
Forumfreak

Helemaal zelf geupload!

« Gepost op: Woensdag 05 September 2007 14:20:07 »

Moet je nou eens zien wat een kutartikel op de Tiscali site! Ik geloof er helemaal geen fuck van en volgens mij hebben ze godverdomme-hel-en-verdoemenis  Angry alleen  mensen geinterviewd die zwaar gelovig zijn en uit de zwarte kousen driehoek komen. Maar het is nog dommer dan je je had kunnen voorstellen: ze houden een dergelijke enquete   in opdracht van DE BOND TEGEN HET VLOEKEN!!!  AAARGHHHH  HAHAHAHAHAHA EN dat moet kenmerkend zijn voor ALLE nederlanders. Ben benieuwd wat er gebeurt als ze dezelfde enquete houden bij de bond VOOR het vloeken... MUAHAHAHAHAHAHA! Zie het al voor me.. bellen ze je op vragen ze "Houdt u van vloeken? Zo ja, dan weten we genoeg, zo niet dan noteren we dat." Grin

UTRECHT/VEENENDAAL - 05-09-2007 - Zeven op de tien Nederlanders storen zich aan vloeken. Negen op de tien zeggen er wel eens iets van als een ander in hun tegenwoordigheid een krachtterm gebruikt waarin God wordt verwenst.

Dat blijkt uit een onderzoek van TNS NIPO onder 1175 Nederlanders. De peiling had plaats in opdracht van de negentigjarige Bond tegen het Vloeken.

Hoewel veel Nederlanders zich aan vloeken ergeren, neemt 47 procent wel eens zulke krachttermen in de mond. Een kwart van de ondervraagden zegt dat in hun omgeving zelden tot nooit wordt gevloekt. Bij eerdere onderzoeken, in 1995 en 2000, was dat percentage respectievelijk 35 en 36. Jongeren vloeken duidelijk meer dan ouderen

bron

Niets mis met deze site! ---> www.slayer.net <---
alternatieveling
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: Donderdag 06 September 2007 09:08:37 »

het moet haast wel dat ze uit die hoek komen, want en normaal mens vloekt wel een paar keer per dag(en om zoals hun zeggen)en aan godslastring te doen. Angel ik in ieder geval wel, maar ik ben ook niet helemaal normaal maar toch Angel
maar als je weet dat die mensen in de buurt zijn(ik heb zulke buren) kan je er rekening mee houden, dat is wel net zo sociaal.
Mikey
Die hard!

All In The Blues ! ! !

« Antwoord #2 Gepost op: Maandag 26 November 2007 18:41:17 »

Godverrr@@##$$$##@

Wat en KL*te#$$@$ artikel  Cheesy

GreetZZzz Mikey  Grin

Later kun je d'r om lachen !!!
Abraxas
Die hard!

Mooi plaatje!

« Antwoord #3 Gepost op: Maandag 26 November 2007 20:38:04 »

Zo! Dit is wel een zeer goed artikel. Dit bericht van DKN bedoel ik. Dit is nou net iets voor mij.
Maar hoe komt het Godd^@*#&e  dat ik het nog niet gelezen had terwijl het al best oud is?   Angry
patrick89
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: Donderdag 07 Mei 2009 12:56:04 »

Godverdomme is zo ongeveer mijn stopwoordje en bijna iedereen die ik ken vloekt ook wel eens. Volgens mij is het gewoon f*cking onzin!
DKN
Ben de kwaaiste niet he!
Forumfreak

Helemaal zelf geupload!

« Antwoord #5 Gepost op: Donderdag 07 Mei 2009 17:10:14 »

hey! Weer wat leven in de brouwerij, euh.... Muziek4um.nl dus.
 Hahaha!

@ patrick89: Dit is dan ook wel een heel oud bericht Grin
Maar nog steeds actueel.

Niets mis met deze site! ---> www.slayer.net <---
keios05
New Member
*

« Antwoord #6 Gepost op: Vrijdag 22 Januari 2010 07:56:24 »

en aan godslastring te doen. Angel ik in ieder geval wel, maar ik ben ook niet helemaal normaal maar toch dat ze uit die hoek komen, want en normaal mens vloekt wel een paar keer per dag en om zoals hun zeggen.

Die hard!

eens kijken..

« Antwoord #7 Gepost op: Vrijdag 07 Mei 2010 11:10:21 »

Ik houd er ook niet van dat er tegenwoordig zoveel gescholden wordt met enge ziektes hoor. Dat gebeurt tegenwoordig te makkelijk. Alsof die mensen niet weten wat ze zeggen. Sad
Mikey
Die hard!

All In The Blues ! ! !

« Antwoord #8 Gepost op: Vrijdag 07 Mei 2010 14:06:07 »

en aan godslastring te doen. Angel ik in ieder geval wel, maar ik ben ook niet helemaal normaal maar toch dat ze uit die hoek komen, want en normaal mens vloekt wel een paar keer per dag en om zoals hun zeggen.

Uhm is dit met een vertaalprogramma gedaan?  EUh.....?

Later kun je d'r om lachen !!!
Shannon
Die hard!

eens kijken..

« Antwoord #9 Gepost op: Vrijdag 07 Mei 2010 14:17:43 »

Of iemand die niet zo goed nederlands kan, hihihi. Wel beetje vaag ja. Cheesy
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Ga naar:  

Jouw Info:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Dinsdag 22 Mei 2012 21:01:46

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Forum Looks

Muziek Kalender

Eerste pinksterdag, Tweede pinksterdag, D-Day, Vaderdag

WebRadio

[director] Diverse webradio stations voor onder het forummen, op je werk, gewoon thuis, onder het poetsen, etc... Alle stijlen door elkaar (nog). Speelt af in Winamp, windows media player of elke andere speler die .pls streams ondersteund.

-AcidJazz from Radiorewers.pl
-Techno from Technobase.fm/
-HOT 108 Jamz from hot108.com
-The Eagle from 181.FM
-DnB Radio from DnBRadio.com
-WEFUNK from WEFUNK.com
-Digitally Import DnB from DI.fm
- Idobi Radio from Idobi.com
- Groove Salad from SomaFM.com
- Livesets Radio from LiveSets.com
- Radio Seven from RadioSeven.se
- Fusion Radio from FusionChicago.com
- Irish Folk from Liveireland.com

Mocht je tips hebben over andere radio stations of niet werkende stations tegenkomen laat het ons dan even weten middels een berichtje in het webradio station topic van dit forum.

Meer WebRadio stations voor Winamp vind je o.a. via Shoutcast.com
Je hebt er Winamp voor nodig en die kun je downloaden door op de Winamp-logo hieronder te klikken.

Black Rain by Crip Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2009, Simple Machines XHTML | CSS

TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb