Woensdag 23 Mei 2012 05:36:55 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
Geavanceerd zoeken
* *

sitemap

Link Partners

MEDEDELING VAN HET HUIS!

Heb je zelf een site en wil je hier ook een link hebben?
Mail dan naar:
webmaster(@)muziek4um (.)nl
We vragen er wel een link voor terug.
Mocht je reeds naar ons linken vanaf jouw site terwijl wij niet terug linken? Laat het ons dan ook weten, dan passen we dat snel aan. webmaster(@)muziek4um (.)nl

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: We hebben jullie hulp hard nodig!  (gelezen 915 keer)
JoannaG
New Member
*

« Gepost op: Maandag 22 Februari 2010 08:21:00 »

Hallo allemaal,

Samen met een collega ben ik bezig met een afstudeerstage waarin we onderzoek doen naar het koopgedrag van de muziekinstrumentenconsument (dat is een lekker woord voor galgje). Daarbij hebben we jullie hulp hard nodig. We willen jullie vragen om even 5 minuutjes de tijd te nemen om deze vragenlijst in te vullen:

http://www.thesistools.com/?id=121317

Daarmee zouden we heel, heel gelukkig zijn :-)

Als jullie op -of aanmerkingen hebben over wat dan ook, laat het dan vooral weten  Grin We hebben overigens vooraf toestemming gevraagd aan het beheer van de site om dit bericht te mogen plaatsen. Even een side note: als je meerdere instrumenten bespeelt, gebruik dan gewoon een komma  Okidoki

Hartstikke bedankt in ieder geval!
BluegrassShoes
New Member
*

« Antwoord #1 Gepost op: Vrijdag 12 Maart 2010 16:13:06 »

Tjonge tjonge tjonge... dat zijn wel heel veel vragen meiden, ben al bij de 25ste vraag en als ik dan nog niet klaar ben stop ik ermee...  Angry

*HERSTEL!*
Die 25ste vraag was ook de laatste!  Werd wel ongeduldig en had zeker niet langer moeten duren, hahaha! Grin

Lang leve Kabouter Wesley!!!
JoannaG
New Member
*

« Antwoord #2 Gepost op: Zaterdag 13 Maart 2010 11:35:02 »

Gelukkig heb je hem toch helemaal ingevuld  Grin We hebben geprobeerd het zo kort mogelijk te houden, maar ik kan me voorstellen dat je ongeduldig wordt na de 24e vraag, haha!

Hartstikke bedankt  Okidoki
Mikey
Die hard!

All In The Blues ! ! !

« Antwoord #3 Gepost op: Dinsdag 16 Maart 2010 05:33:01 »

Ik heb de enquete gedaan.

Ik moest wel lachen na de verzending. ''Ben je 30+ en single? klik op link voor enquete voor online dating''

Één enquete vond ik wel genoeg.
En had ook mijn interesse  Okidoki

Later kun je d'r om lachen !!!
JoannaG
New Member
*

« Antwoord #4 Gepost op: Dinsdag 23 Maart 2010 11:13:14 »

Hallo daar ben ik weer. We zijn druk bezig met het verwerken van de resultaten. Nu ben ik toch heel nieuwsgierig naar iets. Uit het onderzoek blijkt dus dat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mensen het liefst een instrument fysiek kopen, dat men goede klank en bespeelbaarheid een grote eis vindt, en dat men graag het instrument wilt testen.

Mijn grote vraag is, hoe kan het dan dat een internetzaak als Thomann zo groot geworden is? Gaat iedereen dan massaal eerst kijken en dan online bestellen? Ik snap het niet...
BluegrassShoes
New Member
*

« Antwoord #5 Gepost op: Dinsdag 23 Maart 2010 14:44:02 »

Hoi,

Op zich een goede vraag. Alleen moet je je denk ik afvragen of ze  eerder niet al een gewone winkel waren. Want wie weet komt de omzet niet van internet.
De website zou ik eerder zien als een interactieve reklame folder. Dus als je op de site iets moois ziet voor een goede prijs, dan ga je naar die winkel om uit te proberen en te kopen. Of je gaat ervoor sparen en bestelt dan online.

Dit zou voor bijvoorbeeld een synth niet uitmaken. Als het om een gitaar gaat is het hele andere koek want niet 2 gitaren van hetzelfde merk en model klinken hetzelfde aangezien je het dan over een stuk hout hebt en die zijn er nooit 2 identiek.

Succes!

JoannaG
New Member
*

« Antwoord #6 Gepost op: Dinsdag 23 Maart 2010 15:58:20 »

Zo dacht ik ook, maar Thomann heeft een complete geautomatiseerde fabriek om al die bestelde pakketten te versturen. Ik neem niet aan dat ze die aanleggen voor een paar pakjes snaren, vandaar dat ik me achter de oren krab, haha.

Thomann begon ooit als een klein familiebedrijfje, uitgegroeid tot een groot bedrijf waar zo ongeveer het hele dorp werkt nu. LOL.
BluegrassShoes
New Member
*

« Antwoord #7 Gepost op: Dinsdag 23 Maart 2010 16:25:38 »

Nou... over snaren gesproken... de prijs van de aanschaf van een gitaar is eenmalig. Echter, de snaren gaat de rest van je leven door... dus wie weet! Wink  En tegenwoordig zijn er zo weinig muziekwinkels dat je in sommige woonplaatsen al gauw een flink eind moet reizen/fietsen voor een setje snaren. Neem bijvoorbeeld Eindhoven, daar zaten vroeger minimaal 5 muziekwinkels, in ieder grote buurt 1. Daar is er nog maar 1 van over en die is ook nog eens overgenomen door een welbekende muziekwinkelketen, en die zit ook nog eens helemaal achterin tongelre! Kortom: dat bestellen is nog niet zo'n gek idee al moet het dan wel gelijk om een aantal setjes gaan. Wink

Mikey
Die hard!

All In The Blues ! ! !

« Antwoord #8 Gepost op: Dinsdag 23 Maart 2010 18:01:16 »

Ik heb laatst bij Musicstore via de website 2 gitaarversterkers gekocht.
Mijn keuze had ik gemaakt omdat ze er een filmpje bij hadden gemaakt.

Één keer ben ik zelf naar deze winkel in Keulen geweest.
Heel leuk maar ze waren er erg traag.
Ook iets wat bestellen via internet tot een voordeel maakt.

Een gitaar zal ik echter altijd in een winkel blijven kopen want daar moet ik eerst op gespeeld hebben.

Verder bestel ik veel accessoires wel via internet.

Grin

Later kun je d'r om lachen !!!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Ga naar:  

Jouw Info:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Woensdag 23 Mei 2012 05:36:55

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Forum Looks

Muziek Kalender

Eerste pinksterdag, Tweede pinksterdag, D-Day, Vaderdag

WebRadio

[director] Diverse webradio stations voor onder het forummen, op je werk, gewoon thuis, onder het poetsen, etc... Alle stijlen door elkaar (nog). Speelt af in Winamp, windows media player of elke andere speler die .pls streams ondersteund.

-AcidJazz from Radiorewers.pl
-Techno from Technobase.fm/
-HOT 108 Jamz from hot108.com
-The Eagle from 181.FM
-DnB Radio from DnBRadio.com
-WEFUNK from WEFUNK.com
-Digitally Import DnB from DI.fm
- Idobi Radio from Idobi.com
- Groove Salad from SomaFM.com
- Livesets Radio from LiveSets.com
- Radio Seven from RadioSeven.se
- Fusion Radio from FusionChicago.com
- Irish Folk from Liveireland.com

Mocht je tips hebben over andere radio stations of niet werkende stations tegenkomen laat het ons dan even weten middels een berichtje in het webradio station topic van dit forum.

Meer WebRadio stations voor Winamp vind je o.a. via Shoutcast.com
Je hebt er Winamp voor nodig en die kun je downloaden door op de Winamp-logo hieronder te klikken.

Black Rain by Crip Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2009, Simple Machines XHTML | CSS

TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb