Woensdag 23 Mei 2012 05:45:35 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
Geavanceerd zoeken
* *

sitemap

Link Partners

MEDEDELING VAN HET HUIS!

Heb je zelf een site en wil je hier ook een link hebben?
Mail dan naar:
webmaster(@)muziek4um (.)nl
We vragen er wel een link voor terug.
Mocht je reeds naar ons linken vanaf jouw site terwijl wij niet terug linken? Laat het ons dan ook weten, dan passen we dat snel aan. webmaster(@)muziek4um (.)nl

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: [Track] Laguna di Almeros  (gelezen 1453 keer)
Almeros
Gast
« Gepost op: Woensdag 10 Maart 2004 11:25:36 »

Kheb sinds een tijdje een nieuwe versie van m'n (vlotte) lounge nummer af, na wat kritieken gekregen te hebben via het synthforum.nl.

Nu lijkt het me ook wel leuk om hier evt. wat commentaren te krijgen van gewoon muziekfanaten ipv alleen maar muziek-technische mensen Wink

Maargoed... tjek de track: Almeros - Laguna di Almeros

Stream (broadband)
Of check m'n site voor meer nummers en info over deze track of een download voor de smallbanders onder ons
Almeros
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: Donderdag 11 Maart 2004 16:12:50 »

Als muziekfanaat zeg ik "Vet hoor"

Thanx Smiley

Dat Chinese instrument (kan even niet op de naam komen) vind ik mooiste aan het nummer (lijkt op een harp/gitaar)
"KOTO" toevallig?

Uhw...het zou best kunnen... het kan ook wel zijn dat het een Sitar is... Ik kan iig met zekerheid zeggen dat het een SF2 is  Grin

Je mix klinkt apart en lekker open (clean). Misschien iets te clean. Misschien dat je wat meer kan spelen met galm/delay.

Opzich houd ik wel van clean hoor... maar het zou best eens wat natuurlijker kunnen klinken om een klein galmpje met een pre-delay over de drums te zetten.. Wieweet kijk ik daar nog eens naar!

Zou al een prima nummer zijn als aanvulling op TV reclame, Film of Documentaire.
Weet niet wat je met het nummer gaat doen, maar het is het proberen waard het nummer op te sturen naar een mediabedrijf of filmmaker.

Nog niet echt over nagedacht... Ik wil denk ik eerst eens proberen of een Lounge achtig label het verfrissend vind Smiley Jij of iemand anders die dit leest toevallig nog een adresje? Wink

En leuk weer wat van je te vernemen op dit forum

Sjah ik kreeg een mass-mail van dit forum over de ontslagen van Ilse en Krezip... jammer... Misschien dat ik in dat topic ook nog ff m'n mening ga spuien..

Bedankt voor je comments!!
Ken Numnie
Die hard!

VERBAL KINT

« Antwoord #2 Gepost op: Donderdag 11 Maart 2004 16:40:38 »

Als je labels zoekt, moet je gewoon ff kijken op loungy cd's die jij lekker vindt. Een aantal labels zijn bijvoorbeeld K7!, Eighteen Street Lounge en mole Records.

Wel erg lekker en relaxed plaatje trouwens!
Als je van relaxte muziek houd moet je onze link ook ff checken, we hebben net een nieuwe track af met een zangeres erbij. Nummer heet The Temple. Linkje staat onderaan de pagina.

Succes!

Almeros
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Vrijdag 12 Maart 2004 11:28:06 »

Als je labels zoekt, moet je gewoon ff kijken op loungy cd's die jij lekker vindt. Een aantal labels zijn bijvoorbeeld K7!, Eighteen Street Lounge en mole Records.

Bedankt! En inderdaad van die CD's... is ook zo Smiley
Almeros
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: Zondag 23 Mei 2004 15:47:42 »

Kheb er even een topic over gestart! De gebruikte mic Wink  Echt een goedkope klasse hoor... een Samson R11...  Prima voor de low budget studio...en wat EQ-ing doet wonderen!
Bartology
Die hard!

Play!

« Antwoord #5 Gepost op: Woensdag 02 Juni 2004 09:52:16 »

Ik vind het een aardig nummer geworden met veel goeie elementen!!!

Het klinkt echter als "los zand" het mist een bindende factor, misschien is het gebrek aan effecten of mis ik een vloertje........?

Maar verder  klasse!

Yamaha CVP-96, Fantom X7, Motif 7
webrider
Huh Huh...
webmaster
Forumfreak

Hehe...

« Antwoord #6 Gepost op: Zaterdag 05 Juni 2004 17:19:15 »

Sfeer heel goed, lekker, en positief/vrolijk, prachtige intro!

Mooie geluiden, ook de snare  klinkt goed maarrrr.. die klinkt heel natuurlijk maar toch
los van de de rest van de instrumenten dus toch niet goed in de mix.

1'33 it's not my bag baby! Dus vind ik het daar instorten en slordig overkomen
2'05 brengt weer wat sfeer terug n vooral de roffel geeft me goed gevoel.
2'35 maakt veel goed maar klinkt toch beetje kaal. Las ik daar ergens iets over vloertje? Misschien tapijtje of dekentje?

Het idee vind ik erg goed maar ergens mis ik toch nog iets. Misschien is het dat vloertje, weet ik niet precies.

De intro is overigens schitterend en erg veel belovend. Misschien vandaar de rest van de kritiek. 
Ook vind ik het toch wel wat rommelig her en der. Misschien is het de timing of zijn het de geluiden.. weet niet.

Ik heb gewoon veel  beter gehoord van Almeros Wink
Hed Kandi
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: Woensdag 29 December 2004 19:12:33 »

een beetje laat maar goed,

Dit is lekker joh. Heb de rest ook gelijk geluisterd, top spul
Almeros
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: Donderdag 30 December 2004 14:06:36 »

Laat of niet...altijd leuk zo'n reactie Smiley Thanks!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Ga naar:  

Jouw Info:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Woensdag 23 Mei 2012 05:45:35

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Forum Looks

Muziek Kalender

Eerste pinksterdag, Tweede pinksterdag, D-Day, Vaderdag

WebRadio

[director] Diverse webradio stations voor onder het forummen, op je werk, gewoon thuis, onder het poetsen, etc... Alle stijlen door elkaar (nog). Speelt af in Winamp, windows media player of elke andere speler die .pls streams ondersteund.

-AcidJazz from Radiorewers.pl
-Techno from Technobase.fm/
-HOT 108 Jamz from hot108.com
-The Eagle from 181.FM
-DnB Radio from DnBRadio.com
-WEFUNK from WEFUNK.com
-Digitally Import DnB from DI.fm
- Idobi Radio from Idobi.com
- Groove Salad from SomaFM.com
- Livesets Radio from LiveSets.com
- Radio Seven from RadioSeven.se
- Fusion Radio from FusionChicago.com
- Irish Folk from Liveireland.com

Mocht je tips hebben over andere radio stations of niet werkende stations tegenkomen laat het ons dan even weten middels een berichtje in het webradio station topic van dit forum.

Meer WebRadio stations voor Winamp vind je o.a. via Shoutcast.com
Je hebt er Winamp voor nodig en die kun je downloaden door op de Winamp-logo hieronder te klikken.

Black Rain by Crip Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2009, Simple Machines XHTML | CSS

TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb