Woensdag 23 Mei 2012 16:36:55 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
Geavanceerd zoeken
* *

sitemap

Link Partners

MEDEDELING VAN HET HUIS!

Heb je zelf een site en wil je hier ook een link hebben?
Mail dan naar:
webmaster(@)muziek4um (.)nl
We vragen er wel een link voor terug.
Mocht je reeds naar ons linken vanaf jouw site terwijl wij niet terug linken? Laat het ons dan ook weten, dan passen we dat snel aan. webmaster(@)muziek4um (.)nl

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Eigen erg goede gecomponeerde songs zoeken band  (gelezen 517 keer)
0023Rasta
New Member
*

« Gepost op: Vrijdag 06 Januari 2012 16:10:24 »

Hey ik ben het weer 0023Rasta en ik ben songwriter/ zanger. Ik heb 5 nieuwe keigoeie songs geschreven, ik word beter toch? Hier komen de songs, wat vinden jullie ervan? Allen moeten ze nog beter ingezongen worden, want op sommige plaatsen in de songs heb ik af en toe een verkeerde noot gezongen. Ik ga altijd zo te werk, het liedje komt in me op en ik zing het direct in, neem hem direct op en zet hem meteen op internet. Dus ik heb geen van al mijn songs op internet bestudeerd, ge-edit en geprobeerd een tweede, derde of meerdere versie van de song op internet te zetten, nee allen heb ik meteen ingezongen en de allereerste versie heb ik op internet gepleurd. Ook is het zo dat ik de songs zachtjes zing en niet luid en duidelijk, want ik verblijf op een psychiatrische afdeling waar meer mensen wonen en ik schaam me rot. Ik ben op zoek naar een band om mijn songs voor publiek te kunnen gaan zingen. Wie kan mij helpen? Nu komen de songs.  De eerste twee hebben beide dezelfde titel, beide heten ze Elice, ik moet de teksten nog maken, dus zal de titel veranderen, luister de songs:

Elice

Elice

Time after time 2

Hey hey baby (Embedding disabled, limit reached)

En de beste naar mijn mening, ik heb deze extra in fluistermodus gezongen, omdat het midden in de nacht was en ik wil hier geen mensen wakker brullen. Toen ik hem de dag erop luid wilde zingen was die kutmicrofoon kapot gegaan.

Happy again is what you mean to me (Embedding disabled, limit reached)
gEO-man
Die hard!

« Antwoord #1 Gepost op: Zaterdag 07 Januari 2012 13:44:12 »

Cool dat je het aandurft zonder muziek! Wink
Billiebob
New Member
*

« Antwoord #2 Gepost op: Woensdag 11 Januari 2012 18:20:29 »

Dapper dat je het aandurft om je eigen werk zo op internet te zetten. Ik kan je helaas niet aan een band helpen, maar wens je veel succes met je zoektocht en met het werken aan je muziek!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Ga naar:  

Jouw Info:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Woensdag 23 Mei 2012 16:36:55

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Forum Looks

Muziek Kalender

Eerste pinksterdag, Tweede pinksterdag, D-Day, Vaderdag

WebRadio

[director] Diverse webradio stations voor onder het forummen, op je werk, gewoon thuis, onder het poetsen, etc... Alle stijlen door elkaar (nog). Speelt af in Winamp, windows media player of elke andere speler die .pls streams ondersteund.

-AcidJazz from Radiorewers.pl
-Techno from Technobase.fm/
-HOT 108 Jamz from hot108.com
-The Eagle from 181.FM
-DnB Radio from DnBRadio.com
-WEFUNK from WEFUNK.com
-Digitally Import DnB from DI.fm
- Idobi Radio from Idobi.com
- Groove Salad from SomaFM.com
- Livesets Radio from LiveSets.com
- Radio Seven from RadioSeven.se
- Fusion Radio from FusionChicago.com
- Irish Folk from Liveireland.com

Mocht je tips hebben over andere radio stations of niet werkende stations tegenkomen laat het ons dan even weten middels een berichtje in het webradio station topic van dit forum.

Meer WebRadio stations voor Winamp vind je o.a. via Shoutcast.com
Je hebt er Winamp voor nodig en die kun je downloaden door op de Winamp-logo hieronder te klikken.

Black Rain by Crip Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2009, Simple Machines XHTML | CSS

TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb