Donderdag 23 Mei 2013 21:39:58 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
Geavanceerd zoeken
* *

sitemap

Link Partners

MEDEDELING VAN HET HUIS!

Heb je zelf een site en wil je hier ook een link hebben?
Mail dan naar:
webmaster(@)muziek4um (.)nl
We vragen er wel een link voor terug.
Mocht je reeds naar ons linken vanaf jouw site terwijl wij niet terug linken? Laat het ons dan ook weten, dan passen we dat snel aan. webmaster(@)muziek4um (.)nl

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Sokoban  (gelezen 1007 keer)
farlukar
Gast
« Gepost op: Donderdag 22 Mei 2003 01:38:50 »

Sokoban is wat volgens Oorâ„¢-standaarden als "postrock" ofzo omschreven zou worden, meen ik te denken
Maar je kunt ons demootje scoren op http://sokoban.rocks.it  Grin
webrider
Huh Huh...
webmaster
Forumfreak

Hehe...

« Antwoord #1 Gepost op: Zondag 25 Mei 2003 21:33:11 »

-Aan catalunya:
 Probeer anders eens rechter muisknop en dan "doel opslaan als". Heb ik ook gedaan en werkt uitstekend!

- aan Sokoban... Interessante muziek maken jullie, in de jusite stemming zou ik hier goed van kunnen genieten.  Echter, ik vind de produktie kwaliteit niet van je het. Maar waarschijnlijk is dit dan ook geen peperdure studio opname... Wel? Jullie zijn in iedergeval wel lekker bezig. Bovendien is het opnemen van live instrumenten ( drums guitaar bass, zang, lees: Liveband) beslist geen lammetjes pap. Weet ik uit ervaring.

Zelf ben ik nooit zo goed met namen van muziekstijlen maar als het Oor zegt dat het postrock is dan geloof ik dat.

Wat is jullie doel met muziek?
Succes.
Ed
webrider
Huh Huh...
webmaster
Forumfreak

Hehe...

« Antwoord #2 Gepost op: Zondag 25 Mei 2003 22:17:47 »

Ja. ja...maar dat hoort wel bij de muziekstijl hoor.
Bovendien doet de dame daar ook nog het 4snaren-ding bij!  Wink

IK heb vroeger bij GVD uit Ehv gespeeld.

En dat kan verklaren waarom de timing verschillen enzo. Bassen en zingen tegelijk is toch rete-lastig!

Geen excuse maar toch... Tenzij dit een perperdure studio opname is Angry
webrider
Huh Huh...
webmaster
Forumfreak

Hehe...

« Antwoord #3 Gepost op: Zondag 25 Mei 2003 22:40:05 »

Ja ja, dat 'vals' zingen' hoort daar inderdaad beetje bij. Luister maar eens naar de bands die ze op hun site noemen. Enne..the Cure dan? En dan waren bepaalde nummers van de Cure, de hits, al behoorlijk soft te noemen.

Of om een heeel ander voorbeel;d te noemen... John Scofield!

Maar ... je hebt gelijk... uit de maat spelen is 20 euro per keer  in de bandpot. Angry

Wink

farlukar
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: Vrijdag 30 Mei 2003 14:31:01 »

Wat betreft de opname: het is meer no-budget dan lowbudget
We hebben eerst in het oefenhok de drums opgenomen (de drummer met een ouwe opname op z'n koptelefoon, verklaart het 'uit de maat' ook een beetje), vervolgens de rest gewoon thuis, harddiskrecording... ook totaal niet gehinderd door enig verstand van zaken
De drums zijn opgenomen met 4 SM58's Embarrassed dus wat dat betreft vind ik 't nog redelijk gelukt  

En dat vals zingen, laten we inderdaad maar zeggen dat het 'er bij hoort', want beter word 't waarschijnlijk niet (hoewel 't wel eens slechter is geweest Grin)

Nouja we zijn nou eenmaal geen virtuozen (om het maar mild te zeggen) dus op de grote doorbraak rekenen we sowieso niet, maar zo af en toe in een kraakpandje spelen o.i.d. is ook leuk.... toch?
Maar in elk geval bedankt voor het commentaar!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Ga naar:  

Jouw Info:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Donderdag 23 Mei 2013 21:39:58

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

WebRadio

[director] Diverse VETTEwebradio stations (.pls of m3u streams -> Winamp, Windows media player, etc...)

- Idobi Radio from Idobi.com
-The Eagle from 181.FM
-Techno from Technobase.fm
- Radio Seven from RadioSeven.se
- Fusion Radio from FusionRadio.fm
- Groove Salad from SomaFM.com
-HOT 108 Jamz from hot108.com
-DnB Radio from DnBRadio.com
-AcidJazz from Radiorewers.pl
-WEFUNK from WEFUNK.com
-Digitally Import DnB from DI.fm
- Irish Folk from Liveireland.com

Mocht je niet werkende stations tegenkomen of tips hebben over andere radio stations? Laat het ons dan even weten middels een berichtje in het webradio station topic van dit forum.

Meer WebRadio stations vind je o.a. via Shoutcast.com
Je hebt er Winamp voor nodig en die kun je downloaden via de  Winamp-logo hieronder.

Muziek Kalender

D-Day, Vaderdag
Aankomende verjaardagen: Midlijfkrijser (65)

Forum Looks

Black Rain by Crip Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2006-2009, Simple Machines XHTML | CSS

TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb